Продавець ДО100аТОК розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
173 відгуків
promo_banner
+380 (67) 672-94-67
+380 (67) 674-35-00
До100аток
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У разі, якщо вам не підійшов розмір або не влаштувала якість товару, просто повідомте нам. Ми обміняємо або повернемо повну вартість товару, щойно отримаємо його і переконаємося в його збереженні. Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Я можу обміняти товар або повернути товар? Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів». Щоб скористатися цією можливістю обміну чи повернення товару належної якості будь ласка, переконайтеся що: товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. д .; товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; збережені всі ярлики і заводське маркування. Також звертаємо вашу УВАГУ на перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), визначеному Постановою КМУ 172 від від 19 березня 1994 р., зокрема: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.; Непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір; корсетні товари; парфюмерно-косметичні вироби; пір'яно-пухові вироби; дитячі іграшки м'які; дитячі іграшки гумові надувні; зубні щітки. Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені. Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування? У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Менеджера який телефонував Вам для підтвердження замовлення або за тел. +380676729467 (пн. - пт. з 9:00 до 19:00). Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.Ми ретельно перевіряємо товар перед відправленням щоб не доставляти дискомфорту нашим кліентам

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner